" Penghantaran Terpantas Terus
kepada Anda Setiap Hari ! "

Wednesday, September 29, 2010

Terima Kasih Magicryst !

Posted by ALI MAIDIN at 9:16 PM
Kisah ini berlaku pada Raya Kedua di kampung saya.

Saya perkenalkan Magicryst pada pakcik saya. Saya beri 1 botol untuk dia cuba. Pesan saya, sembur lepas mandi..lepas tu seharian tak melekit badan. Di kampung memang panas cuacanya. Lalu Pakcik saya pun mandi dan pakai Magicryst. Selepas itu kami berpisah kerana masing-masing beraya lain-lain tempat.

Keesokan harinya,  pakcik saya call .

Anda tahu apa dia cakap ?
" Kasi pakcik 3 botol Magicryst...semalam sampai ke malam tak mandi-mandi. Badan tak melekit dan tak bau busuk. Memang power lah ! "

Ha... kan saya dah cakap. Magicryst memang berkesan. Pakcik saya dah cuba, anda bila lagi ?

0 comments on "Terima Kasih Magicryst !"

 

MAGICRYST DEODORAN Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal