" Penghantaran Terpantas Terus
kepada Anda Setiap Hari ! "

Monday, October 19, 2015

MAGICRYST DEODORAN PALING BAGUS DALAM DUNIA !

Posted by Ima Bloomwood at 11:28 PM
Salam Sayang Pembaca Blog Magicryst !
 


Benar, Magicryst ialah deodoran paling best dalam dunia. Cuba baca ni -

Ini antara mesej yang saya terima :

" Saya dah guna Magicryst, memang berkesan dan puas hati "

" Sejak guna Magicryst, saya tak guna deodoran lain lagi. Magicryst tak buat ketiak saya hitam dan tak menyebabkan baju putih saya jadi kuning. Bau badan memang tak ada walaupun berpeluh. Seronoknya saya, Terima Kasih Magicryst !"
 
" Terima kasih, saya pengguna setia Magicryst. Barang yang dipos sampai dengan selamat "

" Dulu pakai Deodoran R****A,waktu pagi memang wangi..tapi bila dah petang...bau badan dah bercampur dengan deodoran tu...langsung jadi tak best. Bila pakai Magicryst, saya rasa seronok bila badan tak berbau walaupun waktu petang balik dari kerja "
 


Ya ! Hanya 2 semburan selepas mandi - anda akan segar sepanjang hari. Inilah satu satunya deodoran pertama di Malaysia , tanpa bau, selamat, tanpa bahan kimia yang mampu menghilangkan bau badan anda.

Percayalah ! Inilah penyelesaian kepada ketiak berbau, gunakkannya ketiak anda pasti sentiasa kering dan segar tanpa bau. Jika anda belum mencuba, kami sarankan anda milikinya segera kerana pasti anda tidak akan rugi.

Magicryst memiliki fizikal yang kecil - mudah dipegang, botol spray yang berkualiti dan kandungan yang cukup istimewa. Bacalah kisah-kisah testimoni di bawah ini , mereka telah berjaya menyelesaikan masalah yang sudah bertahun-tahun lamanya.

Kelak, kisah anda pula bakal kami kongsikan ! Emelkan saja kepada fahimah_aqilah@hotmail.com untuk testimoni anda. Tidak sabar rasanya untuk kami mendengar sesuatu yang baik dari anda.

Milikilah 5 botol Magicryst hari ini. Kenapa Lima? Sebab :-


Botol 1 :  Diletak di Meja Solek rumah. Senanglah nak guna selepas mandi !



Botol 2 : Di simpan di dalam handbag supaya mudah untuk dibawa ke mana sahaja.
Kan Magicryst adalah teman baik anda ? :)



Botol 3 & 4 : Kongsilah berita baik Magicryst ini kepada keluarga, kawan dan geng online anda !
Nak jadi pengedar pun boleh, hubungi saja 013-6010704



Botol  5 : Harus simpan 1 botol lagi untuk stok peribadi ! 





Jadi, belilah 5 botol dengan harga RM 50 ( termasuk caj hantaran )
1-2 hari, Magicryst pasti jadi milik anda.



~ Salam Sayang, dari Team Magicryst ~


 <<  BACK TO REAL SHOPPE.COM  >>

3 comments on "MAGICRYST DEODORAN PALING BAGUS DALAM DUNIA !"

Unknown on January 9, 2013 at 10:17 AM said...

Sye nk blh sye thu kt mner sye blh dpt kn nyer....

Anonymous said...

saya nak beli. tapi d mn saya nak dapatkan ? sedangkan saya tinggal di sabah ?

Anoymous on February 8, 2017 at 8:17 PM said...

Cmne nk dptknnye ye??

 

MAGICRYST DEODORAN Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal